Friday, April 18, 2008

Wedding invitation

Saya sudah pon pos kad kahwin pd teman2.ada lagi ni yg harus di pos.

ada juga yg tak kasi address lagi

ada juga yg tak response langsung

ada juga yg mungkin terasa sbb aku xmintak address

susah juga nak ingat satu2 kawan kita yg ada.aku try to list out semua kawan2 dr zaman skolah rendah,sekolah menengah,universiti dan zaman selepas universiti.officemate takde masalah kot sbb bole email jek :-P

dilema btol psal kad kawen ni.rasa dihati mcm nak ajak semuaaaaaaaaaaaaaaaa yg aku kenal but still,kene sedar diri kad pon tak byk...so aku kasi pd siapa2 yg response aku punya sms,message kat frenster,ym,dan ape2 je la lagi alat komunikasi.

minta kerjasama kawan yg baca dan still tak kasi address (dlm hati mengharap aku approach dulu) plss...bakal pengantin ini terlalu byk perkara yg harus difikirkan..seriously..




kad2 yg bakal di pos


last night kicap asked me..stress tak dkt2 nak kawen ni...i said YES!.sumtimes hilang rasa excited sbb sgt stress fikir mcm2 perkara yg kdg2 buat jantung me semakin lemah.

i think same goes to my mum and my dad.diaorg lagi la kene make sure jiran2,opismate2 diaorg semua dijemput,takut ada yg tertinggal lalu menimbulkan ckp2 belakang yg sipolan tak dijemput dan sebagainya.ibu dan bapa pengantin pun terlalu byk perkara lain yg perlu di fikirkan.

itu belum lagi kene make sure semua sedara mara diseluruh pelusuk tanah air juga dijemput.hey,kalau ade yg tertinggal abes la k..smpai ke tua la org mengata..(kot).bukan nak kata la,certain ppl ni sentisitive tak bertempat..bila ada yg ajak mulut,tanya mana kad..ade yg bila bg kad,tanya pulak..tak bole ajak mulut ke?hahaha.pening taw..bakal pengantin ni sgt dilema.

ini baru psal kad..blom lg psal2 lain yg cr pasal..hehe.tp so far,alhamdulillah..psal dewan,kadi semuanya masih under ctrl..smlm i called kak nora..ckp psal pelamin..hmm..yg itu me cerita kemudian :-)

bak kata my fiance,lps kawen rasa nak baring

No comments: