Tuesday, April 15, 2008

Another 39 days

Phew~

see the numbers?well,it's just a numberSSS..muahahahha.

hmpphh..been busy lately.knape ek..byk keje,keje byk.

sumore,there's few things came up like : me demam beberapa hari (ni still dmm ni),bout tok kadi,bout pelamin,bout everything la.

tp baju saya akn siap tak lama lagi.yeay!

if im not mistaken,baju siap dlm end of this mnth..xsaba dan risau juger.yerla kalau buruk cmne? :-P

me start cuti on 17th mei..iaitu 1 week before my wedding date..i think la kan..masa tu nak go for massage and scrubs..heee heeee..

one thing yg buat me risau sgt2 ialah berat badan..berat bdn sudah tidak menentu.

kdg2 turun,pastu naik balik..pstu turun balik.. :-(

hopefully my baju nnti oke laa..longgar takpe..ketat tu yg kacau.

k la.nnti smbung lagi,ciou!

No comments: