Monday, April 28, 2008

My syg on bang bang boom?!

Last few mnths,we are actually go to PKNS. masa tu ada appointment dgn butik kak sai.

when we reached at the entrance,ada la sorg pakcik buta nak melintas. i was like.."hey,knape org tgk jeee???kenapa tak tolong???" me bebel2 dlm kereta.

my syg pulak ckp "yang,u tolong la org tu.." then i said "hishh..takkan i nak pegang tgn lelaki tu"

then my syg pon agreed apa yg i ckp ( which is i think dia panic- not panic at the disco yerr) muahaha.

at first,my syg dah keluar but seems like pakcik tu almost smpai the other side.so my fiance patah balik nak masuk kereta..bila my fiance patah balik,pakcik tu menghala ke kereta kitorg plak..so my syg pon bwk la pakcik tu till the entrance..i perasan,why la org gelak2..

so kitorg parking near to the entrance..then i saw lotsa camera there..

WTHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

No comments: