Tuesday, April 15, 2008

The Pelamin.

I requested my pelamin sumthing like azizah's ariffin pelamin on her wedding but my wedding planner said pelamin tu kecik..nnti tepian pentas nampak kosong so we need to think other design which is dlm masa skang ni susah la nal pk pelamin mcmana yg sesuai.

i told my mum,tak boley ke mak je yg pk..(jahad la haku ni) and my mum said..nnti kalau tak lawa die takut me marah..heh.

okla,so i decided to take leave sumwhere in this mnth la to settle down all this thing :-P

haih...makin dekat nak kawen ni makin byk bnde nak kene pk which is b4 this i tot makin dekat nak kawen,makin rileks..muehehehe..(jgn harap yer)

my dad plak busy travelling sana sini (meeting la bukan suka2) so my mum kene setel kebanyakan bnde by herself.nasib ada aunty Mas & Uncle Mad yg byk tolong my mum.mak ckp angah ngan adik pon byk tolong in terms of house cleaning...(terima kasih adik2ku) :-P

this weekend my parents akn dtg KL yuhuuu..attending my fut sis in law wedding..

So i guess i'll get my birthday present from them on this coming weekend..yeayyy!

No comments: