Saturday, April 11, 2009

Tagging game!

Saya telah ditagged oleh Anita Mrs bride!

Questions & Answers


1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Kerana saya suka bermimpi..

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://zezzatty.blogspot.com/... Itu adalah sebahagian dr nama saya-zatty..

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
Cerita je apa2..ala2 online diary gittew..

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
Tak pernah.watpe nak hapus2...busuk2 pon saya kunci je blog ni and invite sesape yg patut.ehehehe.

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
Anita... She soooo creative and friendly.laff to read her blog..writing yg sgt sincere i shud say!

Now saya nak tagged semua under- My darlings!!

No comments: