Friday, March 20, 2009

Malu la!

Pagi ni,masa tgh isi minyak di SS15 saya ternmpak ada satu gerai ni jual nasi lemak.tp masa tu makcik and pakcik tu baru nak setup kedai.tp dh ramai org tunggu.

mesti sedap.

jd saya pon pergilaa kat gerai tu,since brother yg jual nasi lemak kat komuter pon cuti seminggu ni.

smpai2 kat gerai ni org ramai btol.siap beratur.ade yg siap bawa tupperware.terpk jugak,msti la sedap gila kan.ok la..cuba je.kalo tak sdp,tayah dtg dh.nmpak mmg menarik.ada lauk sotong,ayam,daging dan ape ntah lg td.dan nasi lemak die ada daun pisang.

so bila tiba giliran saya,saya pon ckp "nasi goreng ayam satu"

semua org disitu pandang,dan saya pon buat muka like-"what?!!" 

Then makcik tu ckp,"nasi lemak je dik yg ada,nasi goreng takde"..

adoi ape la pandai sgt ckp nasi goreng!malu ok.cmne bole terfikir psal nasi goreng?pdhal mmg dh terang2 saya kat gerai nasi lemak kan.

**baru lps pow nasi goreng pia.sedap**

Btw,nasi lemak makcik tu biasa2 je.nak kata tak sdp,not bad lah.tp harga dia rm4.70.Ayam mmg besar + telur sebijik.

rindu nasi lemak bro komuter tu.

Malam ni nak makan ape ntah,ade org ckp nak belanja tapi bukan San Fracisco la yer..(tak rasa pon nak mkn pizza or any western fud)

Tp rasa nak ABC!

No comments: