Tuesday, March 17, 2009

Entry separa emosional: 20 hari lg

To be exect,me ada less than a mnth utk melahirkan..mungkin lg 20 hari,mungkin 10 hari,mungkin esok hari?siapa tahu kan? :-)

Ok,dikesempatan ini,saya,nur izzati..dgn rasa rendah diri saya ingin meminta maaf pada SEMUA,sila baca btol2 ya..SEMUA umat2 diluar sana sekiranya ade terkasar bahasa,tersilap kata,tersalah laku,dan apa2 TER la..yg mungkin menyinggung perasaan kalian2 semua.

sudilah kiranya tuan2 (ada ke?) dan puan2,cik2,adik2 manis mendoakan keselamatan saya dan juga semoga dipermudahkan semasa proses melahirkan nanti..AMIN.sila doakan yg baik2 yer utk saya sekeluarga.doakan juga baby saya selamat,sihat,sempurna semasa dilahirkan :-)

InsyaAllah,bila semuanya selesai..saya dh assign kat edge-tolong announce kan kat all my frens.else,dia sndiri akan annoounce kat his blog.

Again,10 jari disusun..halalkan makan minum (if any).

**(mcm hari raya plak.hihi)**

No comments: