Thursday, February 21, 2008

Shopping Shopping!

Few days ago,to be specific (afta HIV test) me and my fiance went to Midvalley cuz nak beli brg hantaran.masa tu nak beli either jam or perfume.

Dekat depan jusco ada DKNY be delicious booth which is my syg nearly want to buy it but i told him not to do so..kita jln2 dulu.

At the other side (metrojaya) there's a Dior booth.me myself pulak yg sgt teruja dgn perfume dior addict .ehehe.even tho im havin 1 at home tp dah nak abes so i ask my syg to buy it as hantaran.

he agreed.

jalan punya jalan i decided to buy a watch.sbb..perfume bila2 bole beli..jam ni mcm meleceh sikit nak kene cari kat certain tempat je ada.so we went to the garden.jalan2 takde yg berkenan.patah balik to midvalley.

finally jumpa.

it's **** !!suka.price die pon okla.puas hati.me tanak guess dah.sbb guess ni dah jadi jam pakai hari2 so mcm tak special dah.(even tersuka kat satu new collection ni)

bila dah dapat jam,i feels like..oh puas hatinye..lega satu brg dah beli dah.

nx aim: my syg punya cincin!

oh yea,that day kitorg termasuk kat diamond and platinum (D&P) sbb tersuka kat satu cincin ni.huhu.then,that SA bg kitorg free knowledge about the diamond.the "C's" elements kat sesuatu diamond tu.

tak beli pon sbb my syg ajak pergi survey kat tempat lain dulu (he said selberan & habib :-P)
sis kicap if u read this : kitorg tak mampu lg nak pergi cartier,de gem,bvlgari,the carat club or chopard occay! hahaha.

so we end up by buying some chocolate at Patchi.nyum2 sodapnye. ngehhee.

balik2 rumah je tros tido.sakit dokter ambik darah still ada.

mengada kan?

No comments: