Monday, March 3, 2008

Nilai 3

yesterday,me,my fut MIL,fut BIL and azwan went to nilai 3 to buy some door gift.me actually soo damn tired sbb bowling ada a day before,tp excited jugak nak ikut they all pi shopping sakan kat nilai :-)

mula2 masuk kat flora..cari2,my fut MIL cuma beli gelas plastic yg kecik and ribbon..me not sure ape die nak buat but i believed, mesti cuns..hehe..guys,my MIL sgt creative k

then we go to ZC..yayaya..kat sini la kitorg shopping sakan..shopping bunga pahar utk tetamu,atas pelamin and VIPs..there's 3 diff bunga pahar u knw..heee..

my fiance also bought some paper bags utk diberi kpd VIP.i suggest to him,for tetamu2 lain,xpayah kasi paper bag pun takpe.kasi bunga telur je pun cukup kan..simple and sweet i think.

sumore,if beli paperbags,msti a bit costly.haiyaa..kene cut cost yea :-P

tp mlgnye,there's no pic taken during the shopping time.me punya cam tinggal kat rumah.

grrr...sorry ya!

No comments: