Monday, June 1, 2009

Tagging Game - Apa perasaan saya sekarang

Tag from Mummy Alya

**1 june 9am

1. 
Apa perasaan sekarang? 
- thinkin of Rayna :-( hari ni her first day @ school :-((

2. Saya nak makan
- tanak makan.nak balik tgk anak :-(

3. Saya tak suka
- org yg buli anak saya.huhu.

4. Impian saya
- berenti keje jaga anak.huhuhu.bole x cmtu :-P

5. Haiwan yang saya tidak suka
- semut & vavis (dia yg selsema,manusia yg mati)

6. Saya Harapkan
- semoga dijauhkan dr perkara2 yg tidak baik..AMIN

7. Jika boleh di putarkan masa..
- nak kawen lg cpt (dgn azwan) :-P

8. Saya pada 10 tahun akan datang... 
- dh ada 2 or 3 anak.. ;-)

9. Handfon saya adalah sebuah...
- dah tak heran dgn henpon.

11. Saya pernah bercinta sebanyak....
- adela.mls nak ingat2 

12. Saya suka pada...
- semua tentang anak & husband saya

13. Kawan-kawan saya...
- tiada tandingan ;-)

14. Pernah dikhianati?
- mestilerrrrrrrrrrrrrrrrr

15. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
- biaq pi la.

16. Senaraikan 8 orang untuk di tag
- semua org yg bc ni okayce!

No comments: