Sunday, August 3, 2008

The dark Knight & Nausea

Yesterday me and hubby pegi tgk movie@ GSC signature the garden.

At first,me want to watch SATC but hubby ckp dark knight/the mummy better.

So we decide nak tgk dark knight la

Erm,the movie was good but i think im going to the toilet 2 times sepjg movie tu. (thank god toilet dekat jek) :D

Lps movie,we went to pizza.hubby mengidam la kot. :-P me mmg takde selera lgsg dgn apa2 jenis pizza pon so i ordered spicy chicken wing.nyum2!

Kenapa spicy?sbbnye i feels like loya all the times.rasa mcm perut & tekak sgt tak selesa..(lagi2 lps makan nasi) .I've tried to eat asam...ntahla..takde effect pape la plak.

==================

Today,whole day rasa loya.huk3..me dh bgn pukul 8 pagi..but tido balik until 10am.Nasib baik juga hubby sediakan breakfast.Lately this daddy-to-be sudah rajin ke dapur :D.Good sign isnt it?

Okla,mummy-to-be gotta go to dreamland.

Till then~


No comments: