Tuesday, June 17, 2008

Tagging game

Saya telah di tag oleh Aban

1 minit yang lalu, apa anda buat?
•baca bnde ni lah.siot kau aban

1 hari yang lalu, apa anda buat?
• Kerja,masak,menjalankan tugas sebagai isteri.heheh

1 hari lagi, apa anda akan buat?
• urmm..keje,masak,dan menjalankan tugas sbg isteri.hahaha.sama kan.aku pon mcm kau aban.buat bnde yg sama hari2. :-P

1 orang yang terakhir menelefon kamu?
• My hubby.

1 makanan yang baru dibeli?
• mee hoon.tp takde selera.yecks..loya tekak.

1 barang yang baru hilang?
• adelah.masa wedding itu hari.cuz ade certain brg saya letak dlm bilik mak saya.bilik mak saya ade camera litar tertutup..jadi kami tahu siapa yg curi.jaga2 lah org tu.

1 cerita yang baru ditonton?
• narnia.dgn hubby and adik2 ipar

1 hal yang terakhir digosipkan?
• mane de..jijah ade.akakkaa

1 kata yang ingin diluahkan?
•Saya nak tido! :-P

1 buku yang sudah dibaca?
• Adelah :-P

1 penyakit yang sering datang?
•Sakit kepala.sejak akhir2 ni badan tak brape bes la..pening sgt rase.

1 keinginan?
• Baby!

No comments: