Friday, June 20, 2008

Saya di tag lagi (sudah2 la tu)

Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:

*baby (kira hadiah ke?hadiah dr suami la kiranya) ekekekek
*hadiah percutian ke mana2 je laa
*Rumah
*Any LV h/bag
*Vaio Pink

Senaraikan alasan atas pilihan anda itu:

*meriah sikit ramai2 dlm umah
*sbb aku tak gi honeymoon lg neh
*sbb skang rumah sewa jek.nak beli tapi tatau kat mana
*kempunan masa kawen tu tak dpt
*sbb aritu my hubby kasi yg kaler hitam :-(

5 impresi terhadap orang yang diminati:

*kelakar
*loving
*pemurah
*bekerja
*pandai amek hati

Perkara yang paling hebat pernah dilakukannya untuk anda:

Mengahwini saya!

5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi yang maju):

*Azwan
*Abah
*Mak
*Adik2
*PSP Pink :-P

Apakah perkara yang paling dibenci?
* Bila pencuri purak2 tak mencuri dan mengatakan dirinya dicuri.Whateverrrrrrrr~!!!

saya nak tag: Hubby saya,teayong,farah & Kira.

No comments: